Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


IT ir transportas
„RAIL BALTICA“
O dabar – į Klaipėdą… Kada „Rail Baltica“ pasieks pajūrį?
Europinė geležinkelio vėžė turėtų būti nutiesta ir į uostamiestį. Dėl to jau sutariama, lieka atsakyti į klausimus – kaip ir kada?
IT ir transportas
BĖGIAIS PER BALTIJĄ
Jonavos rajone – pirmosios „Rail Balticos“ infrastruktūros užuominos
Jonavos rajone ryškėja pagrindinės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ kontūrai – beveik 30-ies kilometrų atkarpoje statoma geležinkelio sankasa ir inžineriniai statiniai.
Aktualijos
PIRMADIENIO KALEIDOSKOPAS
Ukrainos klausimai Briuselyje, vyriausybės pokyčiai Lenkijoje ir kitos svarbiausios dienos naujienos
Svarbiausių gruodžio 11-osios naujienų iš Lietuvos ir pasaulio apžvalga.
IT ir transportas
IQ FORUMAS „PANEVĖŽYS 2023“
Kokią naudą Panevėžiui atneš „Rail Baltica“?
Mantas Kaušylas, „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo projektų parengimo vadovas, rugsėjo 28 d. vykusiame IQ forume „Panevėžys 2023. Kaip valdyti regiono plėtros traukinį?“ pristatė „Rail Balticos“ projektą iš techninės pusės ir detaliau įvardijo, kokią naudą jis atneš ne tik Panevėžio miestui, bet ir visam regionui.
IT ir transportas
IQ FORUMAS „PANEVĖŽYS 2023“
Kaip „Rail Baltica“ atrodys Baltijos šalių ir Europos žemėlapiuose?
Kaip atrodys „Rail Baltica“ globalioje perspektyvoje? Susisiekimo ministerijos Tarptautinio bendradarbiavimo grupės vadovas Gytis Mažeika rugsėjo 28 d. vykusiame IQ forume „Panevėžys 2023. Kaip valdyti regiono plėtros traukinį?“ teigė, kad Panevėžį siekiama padaryti ne tik regiono miestu, bet ir kad jis atsidurtų Europos žemėlapiuose kaip svarbus tarptautinis centras.
IT ir transportas
IQ FORUMAS „PANEVĖŽYS 2023“
M. Vaščega: „Rail Baltica“ yra didžiulis Panevėžio bilietas į ateitį
„Manau, kad čia [„Rail Baltica“ – IQ past.] yra didžiulis šansas, didžiulis bilietas Panevėžiui į ateitį, – rugsėjo 28 d. Panevėžyje vykusiame IQ forume „Panevėžys 2023. Kaip valdyti regiono plėtros traukinį?“ teigė Europos Komisijos (EK) atstovybės Lietuvoje vadovas Marius Vaščega. – Tiek yra pavyzdžių iš Europos, kai prijungus kažkurį miestą prie greitojo geležinkelio tinklo jis pasikeičia.“
Verslas
IQ FORUMAS
IQ forume Panevėžyje – apie „Rail Balticos“ indėlį regionui ir jo verslo plėtrai
Kokias galimybes „Rail Balticos“ geležinkelis suteiks Aukštaitijos sostinei, viso regiono gyventojams bei verslui? Apie tai bus kalbama ketvirtadienį Panevėžyje vyksiančiame
IT ir transportas
LIETUVOS ORO UOSTAI
S. Bartkus: tiesioginis skrydis į JAV turėtų atsirasti per 5 metus (interviu)
Naujasis Lietuvos oro uostų (LOU) generalinis direktorius Simonas Bartkus sako, kad tiesioginis skrydis iš Lietuvos į Jungtines Amerikos Valstijas galėtų atsirasti per artimiausius 5 metus.
IT ir transportas
„RAIL BALTICA“
M. Skuodis: „Rail Baltica“ projektas bus įgyvendintas 2028 metais susijungus bėgiais su Lenkija
Susisiekimo ministras Marius Skuodis tvirtina, kad Lenkija ir Lietuva planuoja susijungti geležinkelio bėgiais ir užbaigti „Rail Baltica“ projektą 2028 m. Pasak jo, projektas bus įgyvendintas ne tik tada, kai Lietuva turės bėgius, bet ir kai Lenkija „prieis su bėgiais“ iki Lietuvos sienos.
IT ir transportas
TRANSPORTAS
Geležinkelių elektrifikavimas – pavėluota, bet neišvengiama investicija. Ar ji atsipirks?
Nepaisant akivaizdžios ekonominės ir ekologinės naudos, geležinkeliai Lietuvoje yra vieni mažiausiai elektrifikuotų Europoje. Elektrifikuoti trys ruožai: Vilnius–Kaunas, Lentvaris–Trakai ir Vilnius–Kena. Tai 150 km, arba 9 proc. viso šalies geležinkelių tinklo. Štai Šveicarijoje elektrifikuota 100 proc., Liuksemburge ir Juodkalnijoje – 90 proc. geležinkelių tinklo.
IT ir transportas
SUSISIEKIMAS
M. Skuodis: „Rail Baltica“ atkarpos Lietuvoje turėtų veikti 2027-aisiais
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad apie 2026 metus jau turėtų veikti europinės geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpa nuo Kauno iki
IT ir transportas
EUROPOS SĄJUNGA
C. Trautmann: ES finansuos iki 85 proc. regiono gynybai svarbios „Rail Baltica“ kaštų
Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projekto koordinatorė Europos Komisijoje Catherine Trautmann pareiškė, kad Rusijos karas prieš Ukrainą iš esmės pakeitė „Rail Baltica“ funkciją – projektas tapo svarbus ne tik regiono ekonomikai, bet ir gynybai. Todėl EK nusprendė finansuoti iki 85 proc. pabrangusio projekto kaštų.
ŽYMA
RAIL BALTICA